få indblik i vores arbejdsredskaber

Få indblik i vores arbejdsredskaber

Hos NORDJYSKE Medier benytter vi os af professionelle og seriøse sparringspartnere, for at kunne give vores kunder den bedst mulige rådgivning. Her er en kort præsentation af de redskaber vi benytter, og af de virksomheder vi samarbejder med.

Det NORDJYSKE Hus er NORDJYSKEs eget analyseværktøj, som analyseafdelingen har udarbejdet i samarbejde med TNS Gallup. Som kunde hos NORDJYSKE Medier har du også mulighed for at få glæde af vores omfattende strategiske værktøj. Se mere under produktpakker.

  • TNS Gallup arbejder med research og markedsinformation og er kendt for sin store ekspertise inden for specielt mediaresearch og kundetilpassede analyser
  • Jysk Analyse er et analyseinstitut der laver markedsanalyser, og er specialiserede i segmentering, kvantitative og kvalitative analyser
  • pej gruppen er et trendinstitut, der formidler de nyeste tendenser og tidsånd i samfund, forbrug og design til gavn for deres kunder
  • Gemius er en virksomhed der analyserer og måler på online aktiviteter
  • Dansk Oplagskontrol er en uafhængig fond, som blandt andet giver overblik over danske medier og viser de kontrollerede oplagstal
  • Retail Institute Scandinavian er en videns og konsulentvirksomhed, der laver analyser og rådgiver omkring forbrugeradfærd og detailhandel
  • Google Analytics er et redskab der giver indsigt i trafik på websites