native advertising på print

Native Advertising på print

Adskil din printannoncering fra det traditionelle med et informativt budskab

En nativeannonce i et dagblad eller et andet printmedie er værd at overveje, hvis print er en prioritet og du vil på flere platforme med dit indhold end onlinemedierne.

Skal Native Advertising fungere efter hensigten, er det en forudsætning, at annoncen er rettet mod målgruppen, og at form og indhold er tilpasset det medie som skal formidle det. Det vil med andre ord sige at overskrift, billeder og generelt indhold skal tilpasses det enkelte medie.

En nativeannonce adskiller sig fra en traditionel annonce ved, at det den typisk ikke har et sælgende budskab, men et informativt budskab. Her giver du mulighed for at læseren kan opnå større viden og kendskab til din virksomhed og serviceydelser. Det vil sige optimalt i forhold til at opbygge kvalificeret kendskab.

Native markeres naturligvis med “annonce” og skal opfylde de almindelige bestemmelser for tekstannoncer.

 Se eksempler på en god native tekstannonce her.

Kontakt

Claus Pedersen
Salgschef
Direkte: 9935 3591
*
*