nå ud til dine kunder med den lokale ugeavis

Nå ud til dine kunder med den lokale ugeavis

Ugeavisens læsere søger tilbud og spændende arrangementer i lokalområderne

Hver uge udkommer 25 lokale ugeaviser, som distribueres i hvert sit lokalområde omkring større bysamfund. Ugeaviserne samler op på ugen der gik og fortæller om kommende aktiviteter.

Du kan læse alle vores ugeaviser på nordjyske.dk

Du kan også få din annonce trykt i en ugeavis ved at kontakte os gennem kontaktformularen nederst på siden. 

Læsertal og læserprofil for lokale ugeaviser

Læser- og oplagstal

  Læsertal (netto*): Oplagstal:
I alt: 274.000 395.000
Fjerritslev Ugeavis: 9.600 7.574
Hadsund Folkeblad: 16.800 18.126
Hals Avis: 8.700 8.458
Hanbo-Bladet: 8.000 6.229
Hirtshals & Bindslev Avis: 9.800 10.280
Hobro Avis: 23.200 21.218
Lokalavisen Frederikshavn: 19.600 20.207
Læsø Posten: 1.600 1.140
Løkken Folkeblad: 7.500 9.564
Morsø Folkeblads Ugeavis: 19.000 16.625
Oplandsavisen Brønderslev: 19.300 17.906
Pandrup Lokalavis: 7.400 7.737
Rold Skov Bladet: 8.400 9.847
Sindal Avis: 8.600 7.195
Skagen Onsdag: 6.900 8.429
Sæby Folkeblad: 11.400 11.255
Thisted Posten: 25.200 21.530
Thylands Avis: 9.600 9.009
Vendelbo Posten: 28.900 32.850
Vesthimmerlands Folkeblad: 11.000 9.555
Østvendsyssel/Dronninglund Avis: 10.500 9.495
Aabybro Posten: 12.500 10.200
aalborg:nu** 50.700 83.936

Kilde:
Index Danmark/Gallup Marketing, helår 2018
Danske Mediers Oplagskontrol 1/7 2017 - 30/6 2018
*Det samlede læsertal er et netto-tal, hvilket betyder, at personer, der læser mere end én af NORDJYSKE Mediers ugeaviser, kun tæller som én overordnet læser
**Oplags-/læsertal for de tre aalborg:nu-udgaver: Midt-Vest (33.338 / 16.900) - Nørresundby (21.262 / 15.500) - Vejgaard (29.336 / 19.100) samt trafikavis (oplag på 3.100)

Læserprofil

Alder: NU RN   Livscyklus: NU RN
12-24 år 4% 19%   Familieafhængig 3% 12%
25-39 år 9% 19%   Før familie 4% 14%
40-59 år 36% 31%   Ung familie 3% 6%
60 år eller derover 50% 31%   Voksen familie 19% 20%
        Post familie voksen 11% 10%
Erhverv:       Post familie ældre 60% 38%
Arbejder 13% 12%        
Funktionær 32% 33%   Husstandsindkomst:    
Selvstændig 5% 4%   Indtil kr. 299.999 22% 22%
Lærling/elev/studerende 4% 19%   Kr. 300.000 - 599.999 31% 27%
Pensionist el. lign. 45% 29%   Kr. 600.000 eller mere 30% 31%
             
Civilstand:       Ejer-/lejerbolig:    
Enlig 29% 41%   Ejer/andelsbolig 84% 73%
Gift/samlevende 71% 59%   Lejerbolig 16% 27%

Kilde:
Index DK/Gallup Marketing, helår 2018

NU = NORDJYSKEs lokale ugeaviser

RN = Region Nordjylland

Karakteristika

Ugeavisens styrker

  • Lokal orientering
  • God geografisk selektering
  • Tilbudsannoncering, som købere kan lave indkøbslister efter
  • Lokal forhandlerannoncering
  • Lokal jobannoncering på lavere niveau
  • Kan fungere som opfølgning på weekendens tilbudsavis
  • Mulighed for at placere annoncer sammen i sektioner med bestemte emner, som har interesse for læseren
  • Relativ kort planlægningshorisont

Her dækker de lokale ugeaviser

Priser og fakta om NORDJYSKEs ugeaviser

Priser

Tekst og rubrik - 2019 

En festlig hilsen - 2019

Annonceprofilsider i ugeaviser - 2019

Udgivelsesområder - 2019 

Fakta

Deadlines

Almindelige bestemmelser - 2019

Tekniske oplysninger - 2019

Tekstannoncering - regler - 2019

Download PDF om NORDJYSKEs ugeaviser

Mediedokumentation

Oplags- og læsertal
Her finder du oplagstal og læsertal for NORDJYSKEs ugeaviser

Læserprofil
Her finder du læserprofilen for læserne af NORDJYSKEs ugeaviser

Dækningskort
Her finder du det geografiske overblik over NORDJYSKEs ugeaviser

Priser

Tekst og rubrik - 2019 

En festlig hilsen - 2019

Annonceprofilsider i ugeaviser - 2019

Udgivelsesområder - 2019 

Fakta

Deadlines

Almindelige bestemmelser - 2019

Tekniske oplysninger - 2019

Tekstannoncering - regler - 2019

Fårup Sommerland

Læs hvilken effekt det har givet Fårup Sommerland, at annoncere igennem NORDJYSKE Medier.

læs mere

NORDJYSKE Medier tilbyder et samlet mediemix, der afdækker hele Nordjylland rigtig fint via de platforme, som nordjyderne bruger. For os i Fårup Sommerland oplever vi de bedste resultater med annoncering i ugeaviser, hvor vi på ugebasis når ud til 70 % af vores målgruppe. NORDJYSKE Medier tilbyder adgang til nordjyderne, og udbyder en bred vifte af mediemuligheder, der sikrer, at ens kampagne altid performer. Er der et medie, der ikke lykkes, så er der altid en anden platform, der samler op. Som annoncør i Nordjylland, har jeg svært ved at se, hvordan man kan undgå at bruge NORDJYSKE Medier og deres stærke medieplatform.
Søren Kragelund, Direktør Fårup Sommerland

Kontakt

Annoncesalg

Direkte: 9935 3535
*
*